restoration hq/cv

joaotorres

new rider
Olá a todos! 👋
Tenho uma moto de motocross Husqvarna/Cagiva edição limitada de 125cc (2 tempos, ~1986/1988) que estou restaurando como projeto pessoal. A moto ficou exposta ao tempo por muitos anos e algumas peças estão danificadas.

No momento, não tenho dinheiro para comprar peças novas, mas gostaria de saber se alguém tem peças sobressalentes, peças usadas ou componentes que não precise mais e que possa doar/trocar comigo para ajudar na restauração.

Posso mostrar fotos da moto e indicar exatamente quais peças estão faltando. Qualquer ajuda (mesmo dicas de onde encontrar as peças ou quais podem ser compatíveis) é muito bem-vinda! 🙏

Obrigado! 🛠️

Hello everybody!👋
I have a limited edition 125cc Husqvarna/Caagiva motocross bike (2-stroke, ~1986/1988) that I am restoring as a personal project. The motorcycle has been exposed to the elements for many years and some parts are damaged.

Right now, I don't have the money to buy new parts, but I'd like to know if anyone has spare parts, used parts, or components they no longer need and could donate/trade with me to help with the restoration.

I can show you pictures of the motorcycle and indicate exactly which parts are missing. Any help (even tips on where to find the parts or which ones might be compatible) is greatly appreciated!🙏

Thanks!🛠️
I was curious and found this. want to share.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Back
Top Bottom